RSS 2.0
 
   

Besöksstatistik

 Den 2011-04-17, kl 22:01:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Min filmkväll är helt enkelt förstörd! Jahapp, kommer bara ljud från datorn och jag orkar inte flytta högtalarna så filmen blev inställd! Istället lägger jag mig i sängen & läser, kanske kolla på tv? Eller sova? Mmmmmmh vad skönt! Detta blir nog sista inlägget för idag, men tror nästan aldrig jag varit såhär aktiv förut! Så jag är nöjd! & de syns på besöksstatistiken! Woho! Går upp mot 100 olika personer om dagen som läser!
I era öron är det antagligen inte många men om man bor i en byhåla som heter Kvänum så är det grymt bra!

     

Kommentarer
Postat av: Linn

Veckans blogg vinnarna är nu uppe! In och kika om det blev du!

Om inte så har du en ny chans på fredag igen!

kram Linn

2011-04-17 @ 22:47:10
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback