RSS 2.0
 
   

gungor är bra

 Den 2011-04-21, kl 18:32:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är jag hemma igen, blev några riktigt bra bilder faktiskt! Så jag är nöjd! Förövrigt mår jag lite sådär, har nog feber så hade tänkt lägga mig tidigt iknäll så jag är pigg till seriepremiären imorgon! Ska ända till Töreboda & efter det ska jag vidare till Julia! Blev tydligen riktigt många så de blir kul! :D , sen sover jag där och sen på lördag får vi se vad som händer!

För övrigt fick jag alla bilderna redan idag så här är en!



     

Kommentarer
Postat av: sofia karlsson

holey macaronas vilken bild! o du är så söt! Jag kommer drömma om dig i natt tror jag

2011-04-21 @ 22:07:02
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback