RSS 2.0
 
   

fy bubblan!

 Den 2011-04-19, kl 11:12:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Hej! De blev ingen sovmorgon idag för Julia skulle vara hundvakt så Bella & Sally är här :) , har även varit ute i nästan 2 timmar, kollat på hjälmar & när vi va på väg till parken hände de som inte får hända! En fågeljävel bajsade på mig! Rätt på armen och i tidningen jag kollade i, fattade inte vad de va som skvätte först så började jag läsa igen & då märker jag det! Yyyyysh! Så fick gå till en biltvätt och tvätta mig, hmm.. ungen bra dag än så länge! Men nu ska vi göra pannkakor hej!

     

Kommentarer
Postat av: M I L L A <3 STYLING

hejj :)

hur har din dag varit sötnos?

2011-04-19 @ 17:31:51
URL: http://silkestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback