RSS 2.0
 
   

naken

 Den 2011-04-20, kl 09:26:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Ny dag & nya tag!
Jag kan inte sova på morgonen! Vaknar 7.30-8.00 & kan inte somna om! Så idag fick jag någon konstig idé att jag skulle ut & gå! Gjorde mig i ordning & när jag kommer till dörren blir jag stoppad utav mamma, så blev ingen promenad utan bytte om & hela kittet så om en stund bär de av till lidköping! Måste få tag på en moppehjälm & så ska jag hjälpa mamma att handla lite grejer, efter det får vi se vad klockan blir & är den inte för mycket ska jag nog träffa ebba & sofia, sola & lite grejer!
Så för tillfället sitter jag här & tycker synd om mig själv tillsammans med riktigt bra musik! & det ska jag fortsätta med till bilen går!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback