RSS 2.0
 
   

samvetets ekvation

 Den 2011-04-28, kl 07:34:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
förlåt för dålig uppdatering igår men kvällen blev inte som planerad om jag säger så!
Inte matchen heller om jag säger så, förlorade med 2-0, inte kul! Men det är sånt som händer, och precis när jag kommit hen & börjat kolla på Real Madrid-Barcelona så ringer telefonen. Hanna ville att jag skulle kiomma till henne & göra ett skolprojekt som vi skulle göra i skolan idag egentligen, klockan va 21.45 & jag va dödtrött. Men de stoppade inte henne så hon kom hit med sin mamma. Men nu är arbetet klart iallafall.

Och dagen består mest av musik! Först uppträde i skolan på morgonen, sen vanliga lektioner. Efter skolan blir det konfirmation och sen på kvällen är det öppet hus så då blir det att gå tillbaka till skolan & uppträda igen. Så det ska bli kul!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback