RSS 2.0
 
   

2002-2012

 Den 2011-08-21, kl 13:59:33
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är det inte långt kvar! Om ca 18 h sitter vi i Swegonhallen och börjar 9:an. Känns helt overkligt! Sista året på Nästegårdsskolan och det kommer inte vara några 95:or där. Det lär ju bli det jobbigaste! Men vi får klara oss utan dom helt enkelt! Hoppas att tiden går fort och bara köra på.

Jaja, gårdagen ägnade jag i mitt rum tillsammans med dammsugaren, och sen åkte jag till Joel. Även Johanna och Carl kom en sväng. Så vi lyssnade på musik och grejer, dansade omkring som galningar och tillslut hamnade vi hos mig! Myste lite i soffan och sen somnade vi alla fyra. Vissa sov väll bättre än andra men så är det! Nu har dom iallafall åkt hem, så nu väntar jag på att Ebba ska komma hit, sen stänkte jag följa med och kolla på när dom spelar match, och efter det ska jag garanterat sova. Kommer aldrig orka upp imorgon!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback