RSS 2.0
 
   

få ordning på allting

 Den 2011-08-20, kl 17:46:14
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är mitt rum renare än på väldigt länge! Så det tänkte jag fira genom att äta upp det som blev kvar av min godispåse igår!
Hade även tänk rensa i garderoben, så jag får ordning på allt jag äger! Eller nästan iallafall! Kan behövas det med, måste verkligen sluta vara såhär slarvig! Blir ju alldeless för mycket att städa! Ska även duscha och sen äta pizza än en gång med Elin, hemma själva ikväll så.. Har blivit så galet onyttig på senaste tiden så när skolan börjar, börjar även mitt nyttiga liv! Helt klart! Lär ju vara smällfet inom några månader annars!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback