RSS 2.0
 
   

I don't mind if you don't mind

 Den 2011-08-25, kl 17:49:33
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag har precis packat väskan tillsammans med massa musik! För tillfället är det Ron Pope som gäller, rätt skön musik och galet bra röst och texter!
Något annat intressant som hände idag var att jag sat och pratade med Stina om MoP (musik och produktion) vilken är en gymnasiumlinje för er som inte vet det. Jag blir verkligen mer och mer taggad varje gång tanken dyker upp i mitt lilla huvud! Det vore något otroligt roligt att få hålla på med musik i skolan och verkligen prova på det på riktigt! Så är faktiskt väldigt sugen på att åka på en prova-på-dag lite längre fram!

Men nu hinner jag inte sitta här mer, jag måste iväg och hämta mopeden som står på pappas jobb!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback