RSS 2.0
 
   

JK10

 Den 2011-08-21, kl 20:16:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Matchen slutade 2-6 tyvärr! Men de va ju lite annorlunda mot vad vi är vana vid, 9-manna och grejer.
Förövrigt var det inte så jättebra fotboll men båda lagen hade väll sina stunder, så lyckades ebba få hjärnskakning eller något liknande och en motspelare vred knät. Så det va lite skador men så är det! Så nu tänkte jag iallafall äta och göra mig iordning för sängen! Det är ju trots allt skola imorgon, hur jobbigt det än känns!
Så denna veckan som kommer ska jag försöka ta det lugnt, träna på och förhoppningsvis pierca mig! Längtar som in i bomben måste jag säga! Så jag hoppas det blir på tisdag eller torsdag! Håhå jag är som ett litet barn på julafton"

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback