RSS 2.0
 
   

L I T E B Ä T T R E

 Den 2011-08-28, kl 20:29:03
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Det blev ingen bra uppdatering såhär i slutet av veckan! Men har spelat fotboll även idag! Och denna gången förlorade vi på straffar, inte så bra gjort!
Sen efter det kollade vi på P16 som lekte med norskarna och efter det va det b-herr som hade match så den kollade vi med på! 4-3 till JK10! Fick även höra att a-dam vann matchen mot norra fågelås! 3 underbara poäng! Sen efter det åkte vi till Joel och kollade på ännu mer fotboll! Manchester United 8-2 Arsenal! Men jag somnade i halvlek och när jag vaknade kollade de andra på jönssonligan så det kollade jag på lite och sen åkte jag hem! Så nu ska jag strax äta äpplepaj och sen sova!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback