RSS 2.0
 
   

last 24 hours

 Den 2011-08-12, kl 13:30:55
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Gårdagen blev rätt bra till slut!
Först kom Joel hit! Och efter det Jonatan! Galet vad glas man kan bli av att se 2 personer! Sen kom Emelie eftersom vi skulle på match, hehe de blev en vild cykeltur eftersom pappa hade tagit mopeden & den behövde jag! Så vi cyklade omkring som galningar på en alldeless för stor cykel men vi hittade honom till slut, hela och rena. Så va de match, vilket inte gick så bra! Men sen efteråt så akte jag & ebba hem till henne, åt mat och hade det allmänt mysigt! Så jag har precis kommit hem och tänkte därför lyssna på lite musik! Ringa Julia med hade jag tänkt!
Jaja nu vet ni vad jag har gjort det senaste dygnet!

     

Kommentarer
Postat av: Mr Me

Ser ju ut som du inte har nån baddräkt ju!

2012-07-15 @ 13:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback