RSS 2.0
 
   

live happy

 Den 2011-08-16, kl 10:05:54
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Uppe med tuppen nästan, så nu måste jag verkligen ta tag i mitt rum! Men de är inte det lättaste med tanke på att jag inte kan gå, lyckades stuka båda fötterna igår på matchen! Då är man otroligt begåvad! Matchen slutade för övrigt 4-2 till oss. Sofia stod för 3 mål och jag för 1. Så det va kul!
Sen efteråt åkte jag vidare till Jung och träffade lite kompisar där och sen hem för att sova! Jag var även i Göteborg med Julia igår! Vi va riktigt duktiga och köpte ingenting onödigt alls! Utan det blev bara ett par skor och en klänning för mig! Så nu är jag totalt pank! Lovely, nae.
Men dagen tänkte jag tillbringa i min ensamhet ifall inte jag träffar någon kompis! Är rätt taggad på att träffa Felicia så tänkte slänga iväg ett sms! Men nu ska jag gå och äta lite, puss

     

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg allt bra ? :)

2011-08-16 @ 20:03:45
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback