RSS 2.0
 
   

live the life

 Den 2011-08-29, kl 07:35:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu har jag kommit upp ur sängen och tänkte snart försvinna ut i köket! Är jätte hungrig!
Så ska jag få på mig lite kläder oxå, eller inte så lite.. massa kläder! Det är ju bara 12°C ute idag.
Men iallafall, efter skolan ska jag som sagt in till vara och köpa stövlar. Kanske några andra skor oxå? Det behövs! Byxor med, men de lär jag ju inte hitta där! Sen efter det ska jag nog hem och plugga, första spanska lektionen i 9an gick till att bestämma när vi ska ha prov! Så det är väll bara att börja plugga! Men jag ska nog hinna med något mer skulle jag tro, en film eller något sådant!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback