RSS 2.0
 
   

1 december

 Den 2011-12-01, kl 08:01:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Jag är strax klar, tyvärr så blir det ingen träning för min del! Nedrans förkylning som inte släpper! Så jag får kolla på och plugga istället! Det lär ju inte hända men.. att jag pluggar alltså..
Men det är luciaövning och det kan ju gå exakt hur som helst! Halsen är inte på min sida om man säger så, och det är 1 december, den 3 december är kröningen och julmarknaden. Men det är varken snö eller kallt? Bara regn och blåst.. + en förkylning som kommer förstöra hela luciatåget! Men det får bli som det blir nu känner jag. Nee uch, så lite nerver har jag inte! JAG ÄR SUPER NERVÖS!

     

Kommentarer
Postat av: linn

oj du ar verkligen supervacker

2011-12-04 @ 22:08:06
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback