RSS 2.0
 
   

12/12

 Den 2011-12-12, kl 16:37:17
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min dag har börjat ganska bra! Lite seg men så är det! Jag taggar desto mer tills imorgon då Julia kommer hit och vi ska byta julklappar! Äta lite god mat och ha det allmänt bra, nästan så det är lite dropp-in här hela veckan för på onsdag kommer det hit fyra goda brudar för ännu mer god mat och julmys. Vi ska baka julgodis och lite annat smått och gott! Ska bli svinkul!
Det största problemet är att jag inte vet vad jag ska bjuda på? Varken imorgon eller på onsdag? Kanske borde leta fram en kokbok eller något likande? Annar blir det makaroner och köttbullar! Mmmmmmm och julia som är vegetarian får bara makaroner!
Ne så simpelt ska det väll inte bli, jag kommer säkert på något gott att laga till mina nära och kära!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback