RSS 2.0
 
   

6'12'11

 Den 2011-12-06, kl 17:12:20
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu har jag kommit hem från skolan och volleybollen. Gick väll sisådär och det var nästan så att jag fällde en tår när jag sa hejdå till Anton som åker till Thailand imorgon.. Vad är det med mina bästa vänner egentligen? Både han och Julia åker till Thailand nu i december. Dock är Anton hemma på nyår men det är ju inte Julia.. Så under nyårsnatten ska vi sitta vid skype! Eller ah, sitta och sitta vet jag inte!
Men nu tänkte jag faktiskt äta lite choklad och sätta mig med läxorna. kanske byta om med för nu har jag aningen för slimmade jeans på mig. Skulle vara skönt med mjukisbyxor och annars kiommer jag aldrig få ner denna chokladbiten!
Nu i veckan tänkte jag även göra ett inlägg där jag skriver om vad jag tycker blogg.se borde förbättra! Lite olika småsaker och annat! Men nu är det choklad som gäller!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback