RSS 2.0
 
   

amanda fondell

 Den 2011-12-10, kl 22:15:03
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Vad ska man säga om idag? Det har verkligen varit som en söndag. Ingenting har hänt! Så nu sitter jag ensam på mitt rum, är själv hemma för tillfället så jag passar på att kolla på film. Imorgon ska jag till Miranda som sagt, tidigt med! Vi ska fota lite, så det ska bli jättekul! Efter det ska jag hem för mamma har bjudit hem den äldre delen utav släkten = farmor och farfar & Ewa och Henry. Sedan ska jag till kyrkan och sjunga igen, ännu mer lucia! Ja det är nog mina planer för imorgon,
Dock hände det något med uppladningen utav videoklippen tidigare idag så jag tänkte fixa det imorgon istället, det blir väll bra? Men nu ska jag fortsätta min ensama lördagkväll!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback