RSS 2.0
 
   

bilder

 Den 2011-12-20, kl 21:08:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är granen klädd, halvt iallafall! I år är det jag och Elin som bestämmer hur den ska se ut så nu finns det endast ljus, kulor och glitter i den! Något som mamma inte uppskattar! Speciellt fin kan jag inte säga att den är men jaja, det är nog inte så många som ska se den ändå!
Jag har även fotat lite och håller nu på att försöka ladda upp filmen på vårat spex. Någonting krånglar på videofy, iallafall för mig så jag kan inte ladda upp videoklipp. Så var det ju med den sista luciafilmen med.. Så jag har mejlat dem och så får vi se vad som händer!
Morgondagen kommer iallafall till stor del bestå utav att slappa! Vi slutar 11.30 eller vad det är och under den tiden ska vi bara kolla på film, jag och några andra på skolan ska uppträda och så ska vi nog prata om klassresan som nu är bokad! Det blir till Branäs! Inte världens roligaste ställe men det är iallafall en skidanläggning! Ska bli superkul faktiskt!
Men nu behöver jag öva på låten till imorgon för den kan jag knappt. Ojsan.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback