RSS 2.0
 
   

borttappade jeans?

 Den 2011-12-11, kl 22:44:19
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godkväll kära läsare!
Nu ligger jag i min varma sköna säng och ska sova, tänkte prova en ny grej över natten har hört att det är väldigt bra för håret! Så jag har smörjat in allt utom allra närmast benan med olivolja, ser grymt fett ut men jag tänkte sova med det och duscha bort det imorgon bitti. Hoppas detta hjälper mot mina slitna toppar!
Förövrigt så har jag hittat ett par byxor i min säng som inte är mina? Det låter ju lite annorlunda och det är inte som ni tror! Men jag förmodar att någon utav mina brudar har glömt dom här, kan bara inte komma på vem? Ett par blåa jeans i storlek 38?
Får leta vidare imorgon för nu ska jag sova!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback