RSS 2.0
 
   

b.young

 Den 2011-12-27, kl 21:16:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma efter dagens shoppingrunda, som jag sa innan skulle jag inte köpa mycket och det gjorde jag inte heller! Jag fick en väst utav mamma som sen julklapp. Från B.young, världens skönaste! Kanske tar på mig den imorgon när jag och Johanna åker till Överby?
Vi åker iallafall tidigt så det blir verkligen en heldag, sen när jag kommer hem får vi se vad jag hittar på. Nu tänkte jag iallafall ladda ner säsong 2 utav Gossip Girl, helt sjukt att man kan bli så inne i en serie?
Jag tänker iallafall leta efter smycken till nyår och så ska jag försöka hitta någonting jag kan jobba i! Kanske lite onödigt också! Jag skriver mer när jag har något vettigt att skriva!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback