RSS 2.0
 
   

christmas eve pictures

 Den 2011-12-25, kl 21:03:42
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu tänkte jag visa bilder från gårdagen, lite presenter och annat! Alla saker jag fick är inte med på bilden men jag fick en klänning, stativ till kameran och några kuddar också, toppen jul helt enkelt! Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på Gossip Girl, helt underbart med en hårddisk så att man kan kolla på filmer och annat. Det var ju aningen irriterande när datorn kraschade stup i kvarten.
Jaja, morgondagen skulle egentligen sett ut lite annorlunda, den skulla börjat med sovmorgon sedan släktmiddag och efter det skulle jag till Kronan XVI men så blir det inte. Iallafall inte det sista, knät klarar inte av det så jag får spara mig till nyår istället, det är ju inte långt kvar!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback