RSS 2.0
 
   

danföredanföredopparedan

 Den 2011-12-22, kl 21:57:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min dag har tillbringats framför tv:n, men Sofia och i Swegonhallen där jag kollat på våran fotbollsträning! Det verkar som att det blir mycket träning framöver, det gillar vi! Något annat vi gillar är att vi har börjat prata om träningsläger, det står mellan Åland, Danmark och Skåne så vi får se hur det blir!
Mina planer för imorgon verkar vara att åka till Lidköping med Elin och pappa fast det beror lite på knät. Men jag ska nog kolla på klänning och så kanske jag passar på att träffa någon kompis för jag lär väll inte gå omkring allt för mycket! På kvällen ska vi träffa några familjer som vi alltid gör dagen innan julafton.
Det känns ganska sjukt att det är danföredanföredopparedan idag, tiden har gått så fort! Måste slå in alla julklappar och köpa en till! Det svider i plånboken!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback