RSS 2.0
 
   

gingerbread

 Den 2011-12-10, kl 10:49:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 



Nu är jag vaken igen, mamma och Elin julbakade för fullt när jag slog upp ögonen så jag bakade pepparkakor med dem. Dock tycker jag det är så tråkigt så jag gjorde nio stycken och sen gick jag. Mer idag har jag inte gjort någonting, är helt död så jag tänker nog hålla mig på rummet idag. Så gott det går iallafall.
Just nu är jag på ganska dåligt humör för jag har insett att jag måste köpa en ny mobil, IGEN! Vad är det med mig och mobiler egentligen?? Tror detta blir den fjärde på 2 år om inte fler. Usch, den hamnade som sagt i en vattenpöl så nu fungerar inte touchen där sprickorna är, vilker är över så gott som hela höger sida. Med andra ord har jag fått lite problem eftersom jag måste vrida på telefonen och grejer för att kunna skriva vissa bokstäver eller komma in på olika program. Värdelöst. Så om ni har några tips på bra telefoner så får ni gärna höra av er till mig!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback