RSS 2.0
 
   

höst

 Den 2011-12-09, kl 15:43:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Det gick inte att logga in på blogg.se, jag fick ingen internet anslutning? Men till alla andra webbsidor så hade jag det vilket jag tycker är väldigt konstigt! Så det blev inget inlägg! Men nu sitter jag här i stället och Julia ligger i min säng. Förövrigt så har jag haft en allmänt kass dag, det började med att jag ramlade på väg till skolan. Lite som på film, benen åkte åt ett håll och kroppen åt ett annat, men jag var snabbt uppe och gick igen tills jag insåg att min mobil var borta. Den låg i en vattenpöl där jag ramlat, så den har fungerat lite sisådär under dagen och nu fungerar den inte alls! Cp telefon skulle jag vilja säga! Men nu ska jag packa och göra mig klar för ikväll. Ska till Joel och sover antagligen där, sedan imorgon träffar jag nog Maria en sväng och efter det åker vi på lucia. Annars åker jag hem redan ikväll, får se hur jag gör!
Men nu har jag annat för mig!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback