RSS 2.0
 
   

huskurer

 Den 2011-12-01, kl 21:33:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag är hemma och har hunnit plugga lite, städat har jag inte gjort alls! Så det måste jag göra imorgon innan Ebba kommer hit, tror det går hyfsat snabbt så det ska nog gå bra!
Nu har jag gjort alla huskurer jag kunnat komma på vad gäller förkylning, jag har gjort ett ångbad, jag har druckit honungsvatten och jag har till och med ätit lök. Ska jag vara ärlig så tror jag att Andreas skämtade när han sa att det hjälpte.. Men gullig tränare som åtminstone ger tips!
Tjejernas träning var jättebra, synd att man inte kunde vara med! Men jag fick pluggat lite fysik iallafall så nu är jag någolunda förberedd för provet imorgon. Jaa, pappa säger att det bästa medlet mot täppta bihålor är sömn. Egentligen tror jag bara han vill bli av med mig men jag går iallafall och lägger mig nu! Godnatt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback