RSS 2.0
 
   

julgran och ringdans

 Den 2011-12-15, kl 21:36:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hemma och träningen gick riktigt bra trots allt! Det märks att jag varit borta men jag är på väg tillbaka igen!
Så nu har jag ätit och duschat, tänkte därför borsta tänderna och sedan slänga mig i sängen och kolla på julkalendern! Missade än en gån men idag för att jag sov, så himla skönt och på lördag får jag den första sovmorgonen på riktigt, riktigt länge! Längtar!
Morgondagen ska tydligen bestå utav att det ska julstädas här hemma, tomtarna ska fram och ljuslycktorna ska upp! Mysigt men jag tycker ändå att pyntandet är överdrivet, en gran och jag är nöjd!
Mer än det ska jag börja kolla på designen som jag lovat hela veckan. Om jag blir klar vet jag inte men jag ska försöka!
Tror även att jag ska starta en veckans blogg tävling imorgon så kolla in och anmäl er!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback