RSS 2.0
 
   

julkalender

 Den 2011-12-05, kl 07:44:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon! Jag vill bara meddela att jag älskar årets julkalender! Den är ju svinbra! Tyvärr missade jag igår men så är det, den är ju äntligen lite gammaldags och mysig! De senaste åren har jag inte ens kollat eftersom dom varit så tråkiga! Så nu är jag nöjd.
Min dag kommer bestå utav skola, städning, gömma alla julklappar och sedan ska jag träffa sofia! Det blir ingen träning idag heller! Åh vad trött jag blir på allt! Snart gör jag något drastiskt för att bli av med min förkylning!
Men nu hinner jag väll inte ligga här.. frågan är bara vad jag ska ha på mig så att jag inte fryser ihjäl.
Förresten så har jag läst på facebook att det är snö i Kvänum! Men i våran träfgård finns det ingen.. så jag tror att jag får gå på snöjakt på någon rast! Kameran ska med!

     

Kommentarer
Postat av: Philip

SVT Play är en räddare i nöden i sådana här sammanhang! ;)

2011-12-05 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback