RSS 2.0
 
   

julkänsla

 Den 2011-12-06, kl 19:33:36
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag blir så deprimerad när inlägget man skrivit försvinner när man trycker på publicera..
Åh! Men julkänslan är på topp! Jag sitter och spelar jullåtar på gitarren. Eller gitarren har jag i famnen för det gick så dåligt när jag skulle spela så jag fick nöja mig med att bara lyssna! Vad gör jag mer? Inte speciellt mycket! Jag ska försöka ta tag i New Bodyn nu i veckan så ni som läser detta och har köpt utav mig kan ta ut pengar så ni har lite hemma! Hungrig är jag med, tur att mamma lagar mat för fullt för magen kurrar. Dock inte lika extremt som i skolan idag, min, antons och dennis magar hade en egen orkester. Ne inte riktigt men alla var nog hungriga för det ekade i hela klassrummet! Så vi satt där, längst bak och hade det allmänt roligt.
Åhhhh.. jag saknar Anton bara utav att tänka på honom! 2 veckor utan honom i skolan.. Vem ska skoja med mig på lektionerna nu? Min bänkpartner är ju borta! Jag måste hitta en ersättare!
Ne usch vad hemsk jag är, ingen kan ju ersätta Anton!
Nu tänker jag gå och tröstäta. Hejdå!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback