RSS 2.0
 
   

julklappsbyte

 Den 2011-12-13, kl 19:44:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Nu har min Julia åkt, hon är verkligen en utav världens bästa! Fick det finaste halsbandet utav henne, jätte nöjd! Jag hoppas även att hon blev nöjd med presenten hon fick utav mig. Ett iPhone skal med en bild utav oss två! Visserligen märkte vi när hon provade det att det inite gick att få av? Så nu sitter det där och ingen av oss vågar ta i för att få loss det! Detta skalet gjorde jag på http://iPhonebutiken.se/ och jag är väldigt nöjd! Snabb leverans och det blev väldigt fint!
Jaja det lössnar väll så småning om. Min dag har varit ganska lugn annars, först lucia efter det skola och volleyboll. Sen varit med Julia och planerat för nobellmiddagen jag ska hålla imorgon! Hoppas att maten duger även om jag inte är sveriges bästa kock. Men ingen är ju perfekt!
Så nu ska jag äta och städa lite efter det, så hungrig som jag är! Tror jag förvandlas till en man för jag är alltid hungrig.

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

Hur gulligt som helst ju! :)

Ses sen! Puss

2011-12-14 @ 08:16:43
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback