RSS 2.0
 
   

jullov

 Den 2011-12-19, kl 08:03:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Som sagt! Jag skriver bara när jag har bråttom! Nu håller jag på att packa för fullt till volleybollmatchen och spexet. Vi elever i nian ska möta våra lärare av samma kön. Det är detta vi har tränat för, eller tränat är kanske inte rätt ord men vi har försökt bli lite bättre!
Mer än det gör jag inte, jag har duschat och så med, så nu måste jag skynda min så att jag blir klar! Det bästa med att det är måndag är givetvis att det bara är tre skoldagar kvar och sen är vi lediga i några veckor. Hur skönt är inte det?!
Ne nu hinner jag inte sitta här, ni kanske får live rapporter ifrån volleybollen om Sanna förstår hur man gör!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback