RSS 2.0
 
   

julpynt

 Den 2011-12-16, kl 16:50:56
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Volleybollen gick bra, städningen har inte börjat än och inte heller blogg fixandet! Men jag tror inte att städandet tar speciellt lång tid, som jag redan sagt så tycker jag att julpynt är överskattat. Varför storstäda två gånger bara för några prydnadsfigurer som ingen ändå kollar på?
Ne. Inte min grej.
Men jag ska ändå ställa fram en tomte i fönstret och kanske en på barbänken. Sen får det räcka!
Tror att min avsky mot julpynt kommer från när jag var liten och gjorde hela land med tomtar. Jag älskade det och använde alla jag hade. Det har nu min lillasyster tagit över, tror det blev för mycket. Vem vet, jag kanske börjar gilla det sen igen?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback