RSS 2.0
 
   

knäskada

 Den 2011-12-20, kl 08:01:04
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Det blev ingen uppdatering igår för efter volleybollen åkte jag till lidköping och direkt därifrån till mina kusiner.  Gårdagen blev inte som jag tänkt mig om man säger så, jag skadade knät på volleybollen vilket gör att jag inte kan gå nu. Jag ska nog till vårdcentralen och kolla det sen, att varken sträcka ut eller böja det är så gott som omöjligt och sova lika så. Därför lär jag vara tjurig hela dagen, orkar inte gå till skolan. Vill bara stanna hemma och sova men det går ju inte.
Näst sista skoldagen förövrigt, imorgon ska vvi uppträda men jag får se hur det blir med det.
Men nu ska jag åka. Tänker inte gå.



Photo by: Ebba Hofling

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

Tur för dig att du komihåg att jag tog den ;) Saknar dig redan! <3

2011-12-20 @ 09:33:43
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback