RSS 2.0
 
   

min julafton

 Den 2011-12-25, kl 12:17:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Uppdateringen dom sista dagarna går ju att diskutera! Jag ber om ursäkt för det men jag har inte haft lust om jag ska vara ärlig. Enda gången jag satt vid datorn igår var för att kolla på nelly.se efter klänning nu när dom hade rea. Dock blev jag besviken när jag insåg att det endast var rea på långklänningar. Men när jag kollade mejlen imorses så hade jag fått en rabatt kod som tur var vilket gjorde att det var rea på många fler saker! Tyvärr hittade jag ändå ingen klänning.. Men jag fick en utav mina kusiner igår som jag har kollat på tidigare, dock i fel storlek. Så jag får den imorgon istället. Ifall jag inte hittar någon annan på onsdag så får det bli den!
Min julafton var faktiskt riktigt bra! Den började hemma med familjen, kollade på julkalendern och öppnade presenter! Sedan vidare till Helås för att träffa morbror och hans familj. Så vi åt julbord och kollade på kalle anka, myste och hade det allmänt bra! Efter det hem en snabbis för att sedan åka till farmor och farfar där hela pappas släkt var. Eller hans syskon och deras barn och barnbarn. Lika mysigt som alltid när tomten kommer och alla trängs i soffan. Julbordet var lika gott i år som alla andra år och ja, jag kan inte klaga på min julafton!
Vad jag fick tänkte jag visa lite senare faktiskt, så ni får vänta en stund För vi ska snart iväg och äta rester hos farmor.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback