RSS 2.0
 
   

nässpray

 Den 2011-12-01, kl 17:28:27
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma, det slutade med att jag fick springa från lucian. En akut tripp till apoteket fick det bli, nu låter jag som en alien och kan inte andas genom näsan. Hoppas verkligen att dessa tre olika nässprayerna hjälper. Annars vet jag inte vad jag tar mig till, kanske tar livet av mig eller något. Ne inte riktigt men jag blir riktigt ledsen, så nu hoppas jag att jag inte börjar blöda näsblod bara. Det var tydligen väldigt vanligt utav en av dem. De kan iallafall inte bli värre än innan!
Så jag ska köra hårt med dessa och så ska jag äta massvis med apelsiner.
Måste även städa mitt icke så rena rum, det börjar alltid med att vara jättefint i ca en vecka men sedan går det utför!
Tänkte även gå och kolla på när tjejerna tränar, ingen idé att jag gör det!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback