RSS 2.0
 
   

NY HEADER

 Den 2011-12-16, kl 21:47:52
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag klar!
Blev inte supernöjd men vad sjutton, det går ju att fixa igen om det skulle vara så! Denna tänker jag köra med iallafall. Ändrade bara headern och färgen på viss text. Själva utseéndet på bloggen är jag fortfarande nöjd med.
Min kväll har till störst del sett ut av att jag suttit här och hållt på med Photoshop, världens bästa program för er som inte vet. Man kan göra ALLT! Så ni som gillar att fota borde verkligen ladda ner/köpa det direkt! Innan jag skaffade det använde jag picnik och tyckte då det var väldigt bra men nu när jag tänker efter så kan jag inte få ihop den åsikten. Inget kan mäta sig med Photoshop.
Mer än detta har jag städat och slagit in julklappar. Nu är det inte många kvar att slå in men jag orkade faktiskt inte fixa fler, det tar ju sån tid och jag är ganska så dålig på det! Får nog be mamma göra det åt mig sen, fast juste det går ju inte. Det är ju hennes paket som är kvar!
Det verkar som att jag får göra det själv trots allt!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback