RSS 2.0
 
   

photosession

 Den 2011-12-11, kl 12:55:45
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

I'm back bitches, så lätt blir ni inte av med mig!
Någon hade nämligen hackat mitt konto men nu är det löst och hon som gjort har blivit av med hennes blogg här på blogg.se så för er som funderar på att hacka någons blogg så är det ganska meningslöst!

Min dag har varit toppen, har varit hos Miranda och fotat en massa så jag ska snart fixa en ny header. En som är lite vintrigare om jag nu lyckas med det jag tänkt mig! Vi har även fikat och lyssnat på musik, tyvärr är detta sista gången jag träffar henne på två veckor.. Hon åker ju utomlands så vi fick säga hejdå och god jul idag.
Min eftermiddag kommer bestå utav att jag nu ska äta lite mat och sedan ska jag redigera bilderna vi tagit även städa rummet lite. Sen kommer det lite gäster som jag sa igår och efter det ska jag iväg till kyrkan för att sjunga!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback