RSS 2.0
 
   

Qvänums mat & malt

 Den 2011-12-07, kl 15:54:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Skoldagen är slut, så nu sitter jag hemma och pluggar lite. Musiken är på högsta volymen så jag blev ganska sugen på att ta fram gitarren istället! Men först måste jag plugga klart och äta något, känns som att mitt liv går ut på att äta!
Morgondagen kommer bestå utav skola och två luciauppträdanden! Så vi får gå tidigare från skolan för att åka till Edsvära efter det får vi vara i församlingshemmet, äta lite och så tänkte jag plugga! Jag är nog inte den enda som ska göra det, sedan åker vi till Qvänums Mat & Malt. Efter det ska jag hem igen och sen är det dags att sova skulle jag tro! Nu har jag pratat om morgondagen istället för idag. Men jag har inga planer över huvutaget så det finns inget att säga!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback