RSS 2.0
 
   

rött läppstift

 Den 2011-12-13, kl 21:51:37
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu ska jag definitivt sova, orken rinner ur mig.
Jag fick precis massage utav pappa, välbehövligt eftersom min rygg är stelare än någonsin. Gårdagens löpturer och alla luciaframträdanden tär på en! Men efter imorgon är det över!
Vi avslutar med sveriges tidigaste luciatåg! 06.15! Det känns lite om man säger så! Bhuhuhu, ne nu ska vi inte vara sådana! Mer imorgon kommer som sagt mina tjejer så jag får väll sätta igång med maten direkt när jag kommer hem om jag ska bli klar! Anna the master chef är igång igen, kockmössa och förkläde på!
Jag skriver när jag kommit upp ur sängen imorgon och jag lovar att det snart ska bli lite förändringar med designen,  lite andra färger och annan header såklart.



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback