RSS 2.0
 
   

sparbankshallen

 Den 2011-12-17, kl 10:18:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Godmorgon kära läsare!
Jag har sovit som en stock om man säger så, men nu ska jag upp för att äta och sedan packa. Två träningar som står på schemat och sen en övernattning hos ebba som innehåller julklappsbyte också! Tror nästan jag får ta en resväska om allt ska få plats!
Jaja, båda träningarna är i sparbankshallen, det ska bli riktigt skönt att komma på konstgräs igen av någon anledning, brukar inte gilla det men nu ska det bli riktigt kul! Större plan, större mål och ja, det kommer bli svinkul. Idag är det västgöta träning de vill säga ca 20 st tjejer som alla är lika gamla som mig och som blivit uttagna av fotbollsförbundet. Med andra ord så är dessa träningar viktiga om man vill fortsätta träna med denna gruppen eller om man vill komma med i distriktslaget.
Efter den träningen åker jag till Ebba och på söndag så åker vi till sparbankshallen igen för träning med klubblaget!
Toppenhelg måste jag säga!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback