RSS 2.0
 
   

tankeprov

 Den 2011-12-14, kl 05:39:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag förstår inte varför  jag ställde upp på att vara med i luciatåget! Det är inte värt att gå upp såhär tidigt, speciellt inte två dagar i rad! Men om två timmar är allting över så då får jag börja ladda för skolan istället. Dock ganska svårt eftersom vi har prov och jag inte kan något utav det, egentligen skulle vi inte plugga något på det för det är ett "tanke"-prov, men med den klassen jag har så tror jag nog att de fleste har pluggat. Suck.
Men det är ju bara att köra på så får det gå som det går helt enkelt!
Nu ska jag sminka mig och sedan åker vi!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback