RSS 2.0
 
   

kryckan

 Den 2011-12-20, kl 15:46:30
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Hej, som jag sa tidigare idag så är mitt knä inte som det ska och jag fick därför åka till vårdcentralen för att kolla det. Den första läkaren jag träffar säger att jag verkligen ska till röntken och att hon ska skriva en remiss men att hon vill vänta tills jag sett en annan läkare så jag fick komma tillbaka ännu lite senare. Han bestämde sig för att jag inte skulle på någon röntken men att jag ska ha bandage och kryckor i två veckor. Med andra ord ingen träning! Nu när jag precis kommit igång igen!
Det är så orättvist..
Så nu går jag på kryckor för första gången i mitt liv, det går väll sisådär i skolan om man säger så. Som tur är så har vi kollat på film på varenda lektion så jag har tagit det lugnt. Förresten så är mamma i Lidköping med min telefon nu, hon ska kolla vad det kostar att laga den och lite annat, så hoppas vi på att jag får ut det på försäkringen! Håller tummarna

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare!

2011-12-21 @ 07:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback