RSS 2.0
 
   

Anna Fahlgren Story

 Den 2011-12-31, kl 12:08:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Förlåt förlåt förlåt!
Jag har inte orkat blogga de senaste dagarna och jag har haft annat för mig som jag prioriterat! Jag var ju som sagt på överby i onsdags med Johanna. Köpte inte speciellt mycket men en skjorta från BikBok för 90 kr, en donut och earcuff på ur & penn även en vijd med dagen! nterjacka på stadium för 800 kr så jag var nöjd med dagen! Efter Överby åkte vi hem till Johanna en sväng och sedan in till Vara för att kolla på fotboll sedan ännu en tur till Johanna och sist men inte minst hem igen!
På torsdagen låg jag bara hemma och degade, kollade påfilm och sedan gick jag för att kolla på tjejernas träning. Det var tänkt att jag skulle följa med Ebba hem men vi fick ingen skjuts så jag tog bussen till henne igår istället. Gick lite på stan och sedan tog vi bussen till mig. Blev upphämtade utav hela familjen och åkte vidare till Skara för att kolla på bio, Stig-Helmer story. Inte den bästa filmen jag sett men det var inte så man somnade! Sedan hem till mig igen, gjorde klart lite för ikväll och provade några olika sminkningar. Något jag inte tänker göra igen, Ebba älskar att förstöra så det slutade med att jag hade läppstift över hela ansiktet. Ganska fint, men hon är bra ändå!
Gårdagens fynd var helt klart en långklänning på KappAhl, det ursprungliga priset var 500 kr, men jag fick den för 50:-! Detta tack vare min vän, Ebba Hofling. Klänningen var först nedsatt till 150:-, men hon hittade en litenliten fläck så då fick jag den för 100:-, efter det blev hon medlem i KappAhls klubb och fick därför ännu 50:- extra rabatt. Underbart!
Nu håller vi på att göra klart för lite frukost och annat, ikväll blir det party så det smäller om det. Ska bli grymt kul när vi längtat efter det så länge! Vid 14.00 åker vi till Jung för att möta upp killarna och sedan åker vi vidare till Fyrunga för att göra i ordning!




Photos by: Ebba Hofling

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback