RSS 2.0
 
   

fan-page

 Den 2011-12-05, kl 19:58:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min eftermiddag har tillbringats med en sovande Sofia som ni nog förstod i det förra inlägget! Hon gick iallafall till träningen för ungefär en timme sedan och efter det har jag ätit och kollat på handboll! Man blir hyfsat insatt med tanke på att pappa är gammal handbollsspelare och Elin spelar nu! Ganska roligt att kolla på faktiskt!
Så nu ikväll ska jag nog passa på att kolla på One Tree Hill, jag har inte några läxor alls hemma så idag tänker jag inte ens tänka på något som har med skolan att göra!
Jag borde dock städa, men det är så tråkigt så jag vet inte om jag verkligen ska göra det! Men å andra sidan så blir det ju väldigt fint efteråt!
Så får det bli, jag städar tillsammans med mitt älskade spotifykonto och efter det ska jag kolla på One Tree Hill och kanske prata med lite kompisar. Så för er som vill så får ni gärna lägga till annafahlgren. på skype! Ni får inte heller glömma att gilla min "fan-page" tryck HÄR eller klicka i menyn på Kontakt och sedan "gilla-sida". Det är jättekul när man får komplimanger för det man gör! Jag har verkligen supergulliga läsare!



Jag antar att ingen har missat denna killen? Jag lade ju ut ett videoklipp där han berättade att han var mobbad och att att ingen tyckte om honom? Nu såg jag denna och jag vet inte hur jag ska reagera? Jag tycker verkligen att det var bra utav honom att lägga ut den, men nu är det så att jag inte riktigt förstår. Jag ska erkänna att jag bara kollade på denna videon snabbt tillsammans med Sofia förut, men när jag läser om det på Facebook så säger vissa att han ljugit om allt och andra att han fick byta skola och nu har vänner?
Vilket det än var så är jag glad att han gjorde den första videon för jag kan slå vad om att flera tusen människor runt om i världen blev berörda! Det blev iallafall jag.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback