RSS 2.0
 
   

utomlands

 Den 2011-12-10, kl 17:34:51
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Ännu en dag har gått och vad har jag gjort? Degat i soffan och kollat på film. Jag har även duchat och lite annat för snart ska jag iväg på lucia igen! På mat & malt idag nu med så det blir nog bra! Nu vet vi ju hur det ser ut, de blev ju lite kaos förra gången. Eller jag fick lite panik för jag visste inte vart vi skulle stå och sådant, men det löste sig ju!
Jag tänkte även visa klippen från kröningen ikväll eller imorgon, det beror lite på vad jag ska hitta på ikväll! Men nu ska jag göra mig klar för att åka, lite smink och annat kvar!
 


Imorgon ska jag även träffa denna godingen eftersóm även hon åker utomlands. Redan på måndag! Håå! Ledsen jag blir av att tänka på det..

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback