RSS 2.0
 
   

volleyboll

 Den 2011-12-15, kl 17:14:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu är jag hemma från volleybollen som idag bara bestod utav spex vilket nog var bra! Jag ska bara leta fram lite till rekvisita och sedan är vi redo att spöa lärarna! Ska bli jättekul verkligen!
Så för er som inte vet så är det på måndag det gäller, i swegonhallen!
Ner idag har det varit skola och nu ska jag göra mig klar för träning så har därför ätit lite! Första riktiga fotbollsträningen på jag vet inte hur länge! Ser verkligen fram emot det!
Men nu hade jag faktiskt tänkt att sätta mig med gitarren eller pianot. I feel the inspiration! Inte riktigt men vi ska uppträda på onsdag och jag behöver öva!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback