RSS 2.0
 
   

bilder

 Den 2011-07-05, kl 18:00:15
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är det full fart! Har precis duschat efter att ha klippt gräset och snart ska jag iväg till Elisabeth på fotbollsavslutning. Ska spela vollyboll och grilla så det blir nog kul!
Har iallafall jobbat idag med så nu är det bara 3 dagar kvar! Känns alldeless underbart! Ringde även julia precis, men eftersom vi är sämst så kunde inte hon prata just nu. Samma sak fast tvärtom när hon ringde mig förut. Men nu hinner jag inte sitta här, men jag skriver mer när jag kommer hem ikväll!

     

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Haft en bra dag? :)

2011-07-05 @ 19:18:37
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback