RSS 2.0
 
   

gone surfing

 Den 2011-07-18, kl 07:51:20
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är jag nyduschad och har jättelång tid på mig tills Jonatan och Joel kommer hit! Så ska vi som sagt iväg till Göteborg men först möta upp Julia och Johanna i Vara!
Gårdagen slutade med att jag va ute och sprang och kollade på USA - Japan. Tycker nog att USA borde vunnit men straffar är alltid kul att kolla på även om USAs inte va dom bästa!
Iallafall efter det låg jag vaken ett bra tag, kunde ju bannemej inte somna! Låg klarvaken, men lyckades somna till slut och nu är jag uppe.
Måste även packa klart det jag ska ha med mig imorgon så jag har lite att göra nu ändå! Äta massa frukost för jag är dunder hungrig! Hmm.. Skönt att vara hemma!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback