RSS 2.0
 
   

korta hopp

 Den 2011-07-07, kl 16:35:09
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Jag mår alldeless perfekt nu! Precis kommit hem, Veronica Maggio på högsta volym och tänkte snart ut och springa eller gå. Får se vilket det blir, om någon vill hänga med så är det bara att smsa ni har mitt nummer!
Sen efter det ska vi även till farmor och farför för att äta. GOTT!
Sen ska jag sova och ladda upp för sista dagen på jobbet, känns ganska sorgligt måste jag säga! Men har haft 3 jättebra veckor och det ska jag avsluta på kökets hus genom att duka och servera under sommarlunchen om jag har förstått rätt! Det blir nog bra!
Och har fler super planer för morgondagen! Jag och Julia tänkte nämligen åka till götene och träffa några riktigt riktigt bra flickor! Paulina & Karin, har inte träffat dom på jätte länge så det kommer bli as kul! Men nu måste jag städa lite.. Jaja sånt måste man ju oxå göra ibland!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback