RSS 2.0
 
   

du som betydde försvinner

 Den 2011-06-23, kl 18:55:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Är mitt uppe i headern! Har fixat själva "bilden" men vet inte hur jag ska få in texten.. Men det löser sig väll såsmåning om!
Lyssnar även på musik och mår allmänt dåligt, allt går åt helvette. Men ska inte klaga för jag har helt sjukt underbara vänner som finns dag som natt! Hade även tänkt träffa lite kompisar ikväll och imorgon ska jag mysa med julia! Göra midsommarkransar och äta riktigt god mat & kolla på film! Blir väll inget riktigt midsommarfirande men det spelar ingen roll, får ju mysa med min brud!
Men nu ska jag fortsätta med headern så den kan bli klar sen får vi se när den kommer upp på bloggen bara! Och om jag ska göra som jag har nu? Att det är olika bilder som rullar? Kommentera & säg vad ni tycker!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback