RSS 2.0
 
   

förfärlig dag

 Den 2011-06-14, kl 21:23:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Det bra humöret är som bortblåst!
Det börjar med att julia kom hit på morgonen & när vi skulle gå till skolan så var min nyckel borta! Så blev jag försenad till musiken, dagen fortsatte dåligt och inget fungerade. Så va vi och badade i oltorp med klassen, hade precis kommit upp så satte mej på kanten med två handdukar om mig och vad händer? Jo Ludwig skulle skrämma mig så jag ramlar i med handdukarna och allt! Toppen! Det blir inte bättre när jag & anton är påväg till jung, för då tar bensinen slut så vi fick åka hem igen!
& värst av allt med hela dagen, hände en grej i omklädningsrummet men en värdesak. Får inte skriva om det här tydligen men så är det. 
Så nu tänker jag gå och lägga mig så denna dagen försvinner.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback